ELEKTRONSKO EVIDENTIRANJE PDVa u SEFu
Od 01. januara 2025. primenjuju se novi pravilnici o PDVu i elektronskom fakturisanju.
Novi pravilnici uvode nova i izmenjena pravila evidentiranja PDVa u SEFu.
Namera nam je da na ovom webinaru kroz brojne primere prikažemo načine evidentiranja obračuna PDVa i prethodnog PDVa.
Mojim već dobro poznatim načinom prezentovanja, pokušaću da vam pomognem da lakše ispunite nove obaveze, a kroz niz primera iz prakse testiraćemo konkretnu primenu.
Naoružajte se pitanjima, jer ona će nam biti putokaz kroz ovu temu.
Vaš predavač
Aleksandar Vasić
Program predavanja
- Ko ima obavezu evidentiranja PDVa u SEFu;
- U kojim rokovima se vrši evidentiranje PDVa;
- Evidentiranje obračunatog PDVa u pojedinačnoj evidenciji;
- Evidentiranje obračunatog PDVa u zbirnoj evidenciji;
- Evidentiranje obračunatog PDVa u maloprodaji u evidencije PDVa;
- Evidentiranje prethodnog PDVa po primljenim elektronskim fakturama, fiskalnim i drugim računima;
- Evidentiranje obračunatog i prethodnog PDVa po internim računima;
- Automatski i „ručni” unos podataka u SEF ;
- Evidentiranje PDVa o osnovu storno dokumenata;
- Značaj prihvatanja, odbijanja i storniranja e-faktura za ostvarivanje prava na prethodni porez;
- Korigovanje evidencija.
Predavači
Datum i mesto održavanja
28.01.2025. | 10,00 - 14,30 h | ONLINE - ZOOM platforma
Cena
PROMOTIVNA CENA
30% popusta
14.000,00 dinara
9.800,00 dinara
POSEBAN POPUST
Ostvarite pravo na popust od 50% za drugi webinar ukoliko se prijavite na oba webinara
Više informacija i prijave: DVA WEBINARA - POSEBAN POPUST